Αυτό το τμήμα απαρτίζεται από 5-8 παιδιά ηλικίας 2.5-3.5 χρόνων με τη μητέρα, το πατέρα ή το κηδεμόνα τους και λειτουργεί τις απογευματινές ώρες του Play & Learn.
Σε ένα ασφαλές περιβάλλον με οδηγό μας την ελεύθερη έκφραση μέσα από το παιχνίδι, μαθαίνουμε να μοιραζόμαστε, να χρησιμοποιούμε τα λόγια μας και να παίζουμε με ομαδικά παιχνίδια. Κυρίως, μέσα από αυτό το playgroup μαθαίνουν τα παιδιά να επικοινωνούν με άλλα παιδιά, να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους και το συναισθήματα των άλλων και να ανεξαρτοποιούνται.
To παιχνίδι είναι μη δομημένο ή οργανωμένο, αισθητηριακό, messy, μουσικοκινητικό, κ.α. Ο κηδεμόνας συμμετέχει και εκείνος ενεργά στη διαδικασία του παιχνιδιού μέσα στην τάξη αλλά και έξω στη φυσική αυλή του Play & Learn όπου τα παιδιά σκαλίζουν ή τρέχουν στο γκαζόν!
Το τμήμα αυτό απαρτίζεται από 5-8 παιδιά ηλικίας 2.5-3.5 χρόνων. Σε ένα ασφαλές περιβάλλον με οδηγό μας την ελεύθερη έκφραση μέσα από το παιχνίδι, μαθαίνουμε να μοιραζόμαστε, να χρησιμοποιούμε τα λόγια μας, να παίζουμε με ομαδικά παιχνίδια ελεύθερα και οργανωμένα χωρίς την παρουσία γονέα. Καθημερινές δεξιότητες όπως η λεπτή κινητικότητα, αισθητηριακό παιχνίδι, είναι μόνο μερικές από τις δραστηριότητες που σχειδιάζουμε για την κάθε ομάδα ξεχωριστά.
Επιπλέον το παιχνίδι στη φυσική αυλή μας είναι μια αγαπημένη δραστηριότητα στο Play & Learn αφού τα παιδιά μαζεύουν ξύλα, παίζουν με τα αυτοσχέδια εκπαιδευτικά παιχνίδια, ποτίζουν τα δέντρα ή απλά χαίρονται στην τσουλήθρα ή στην ινδιάνικη σκηνή!
Το τμήμα των Busy Bees απαρτίζεται από 5-8 Προνήπια. Ο κύριος εκπαιδευτικός στόχος αυτού του γκρουπ είναι η βιωματική εκμάθηση της αγγλικής γλώσσα με κατάλληλα αναπτυξιακά παιχνίδια σε ομάδα ή και μεμονωμένα.
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ο εκπαιδευτικός παίζει με τα παιδιά στα αγγλικά και τα καλεί να ανταποκριθούν χρησιμοποιώντας κίνηση, μιλώντας με απλές λέξεις ή φράσεις, κ.α. Το παιχνίδι γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρον όταν χρησιμοποιούνται και άλλοι κατάλληλοι αναπτυξιακοί τρόποι μάθησης όπως απλά επιτραπέζια παιχνίδια, απλά φυσικά πειράματα, απλές τεχνικές ζωγραφικής, απλές προμαθηματικές έννοιες, διάβασμα ιστορίας, μουσικοκινητική, κ.α.
Το απογευματινό τμήμα των Rainbows απαρτίζεται από 5-8 Νήπια. Ο κύριος εκπαιδευτικός στόχος αυτού του γκρουπ είναι η βιωματική εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας με κατάλληλα αναπτυξιακά παιχνίδια σε ομάδα ή και μεμονωμένα.
Στο επίπεδο αυτό το παιχνίδι γίνεται ενδιαφέρον όταν χρησιμοποιούνται διαφορετικοί αναπτυξιακοί τρόποι μάθησης όπως απλά επιτραπέζια παιχνίδια, απλά φυσικά πειράματα, απλές τεχνικές ζωγραφικής, απλές προμαθηματικές έννοιες,κ.α.
Το απογευματινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα των Rainbows εμπλουτίζεται με το Αμερικανικό πρόγραμμα εκμάθησης της αλφαβήτας Handwriting without Tears.
Το απογευματινό τμήμα των Shining Stars απαρτίζεται από 5-8 παιδιά ηλικίας Α´Δημοτικού.
Η μάθηση των αγγλικών γίνεται χωρίς εργασίες στο σπίτι, homework, βιβλίο ή απομνημόνευση γιατί το πρόγραμμα λειτουργεί βιωματικά μέσα από πολλές αισθητηριακές ασκήσεις. Ακόμα χρησιμοποιούνται κατάλληλα αναπτυξιακά παιχνίδια σε ομάδα ή και μεμονωμένα όπως μέσα από κίνηση, τραγούδι, γλωσσικά παιχνίδια, ποικίλα οπτικοακουστικά μέσα, flashcards, κ.α.
Κατά τη διάρκεια του χρόνου τα Shining Stars έρχονται σε επαφή με τα φωνήματα της αλφαβήτας, τα χρώματα, ζώα, νούμερα, μέρη του σώματος, μέλη της οικογένειας, μέρη του σπιτιού, φαγητά, ρούχα, κ.α., τα κτητικά επίθετα, τον ενικό-πληθυντικό αριθμό, γραφή και ανάγνωση απλών λέξεων, κ.α.
Το απογευματινό τμήμα των Shining Stars απαρτίζεται από 5-8 παιδιά ηλικίας Β᾽Δημοτικού.
Η μάθηση των αγγλικών γίνεται χωρίς εργασίες στο σπίτι, homework, βιβλίο ή απομνημόνευση γιατί το πρόγραμμα λειτουργεί βιωματικά μέσα από πολλές αισθητηριακές ασκήσεις. Ακόμα χρησιμοποιούνται κατάλληλα αναπτυξιακά παιχνίδια σε ομάδα ή και μεμονωμένα όπως μέσα από κίνηση, τραγούδι, γλωσσικά παιχνίδια, ποικίλα οπτικοακουστικά μέσα, flashcards, κ.α.
Στο τμήμα των Shining Stars (Advanced Level) η διδασκαλία φωνημάτων, η ανάγνωση και γραφή απλών λέξεων και προτάσεων έχει πρωταρχικό ρόλο.
Oλιγομελές τμήμα παιδιών από 9 χρόνων έως 13 χρόνων
Οι μαθητές εξοικειώνονται και προοδευτικά αποκτούν άνεση στην ανάγνωση και τη γραφή, μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να χρησιμοποιούν βασικές δομές και λεξιλόγιο, κατακτώντας τα πρώτα στάδια αναπαραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου. Οι δραστηριότητες είναι διαδραστικές και η μάθηση γίνεται με γνώμονα τις ικανότητες των παιδιών, στοχεύοντας πάντα στη διαφοροποιημένη εκπαίδευση. Τα τμήματα του του intermediate επιπέδου στοχεύουν στα επίπεδα γλωσσομάθειας Α1, Α2 και Β1.
Oλιγομελές τμήμα από 13 χρόνων έως ενήλικες
Η εκμάθηση της γλώσσας γίνεται με διαδραστικό τρόπο μέσω role playing, φυσικών επιστημών, κινητικών παιχνιδιών, projects, έρευνας, παρουσιάσεων, και μουσικής όπως ακριβώς μαθαίνει ένας έφηβος. Τα τμήματα αυτού του επιπέδου αφορούν τα γλωσσικά επίπεδα B2, Γ1 και Γ2. Στο επίπεδο Β2 ο μαθητής θεωρείται ανεξάρτητος χρήστης, ενώ στα επίπεδα Γ1 και Γ2 χαρακτηρίζεται ως ικανός χρήστης που μπορεί να εκφραστεί με μεγάλη άνεση και ακρίβεια. Δείτε τον ανάλογο πίνακα
Στη διαρκή αναζήτησή μας για την καλύτερη εκπαίδευση των παιδιών, τη διαφορετικότητα στη μάθηση και τη ενημερωμένη κατάρτιση από ειδικούς, συναντήσαμε το Europalso, το οποίο μας σύστησε τις εξετάσεις και τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας. Τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας αποδεικνύουν ότι όταν ένα παιδί έρχεται σε επαφή με μια γλώσσα ακόμα και σε μορφή εξέτασης προσαρμοσμένης στην ηλικία και τις ανάγκες του, το αποτέλεσμα είναι μαγικό: ενισχύεται η αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση του παιδιού έτσι ώστε όταν φτάνει η ώρα για τα "μεγάλα διπλώματα" να τα αντιμετωπίζουν με ψυχραιμία και χωρίς άγχος.
Επιπλέον οι εξετάσεις αυτές είναι οι πλέον φιλικές για τους μαθητές για διάφορους λόγους, όπως για το ότι:
Ικανός Χρήστης |
|
---|---|
Γ2 |
Γ1 |
Μπορεί να κατανοήσει με ευκολία σχεδόν όλα όσα ακούει ή διαβάζει. Μπορεί να κάνει περιλήψεις με βάση πληροφορίες που προέρχονται από διαφορετικές προφορικές ή γραπτές πηγές, ανασυνθέτοντας επιχειρήματα και περιγραφές σε μια συνεκτική παρουσίαση. Μπορεί να εκφραστεί αυθόρμητα, με μεγάλη άνεση και ακρίβεια, διασωρίζοντας λεπτές σημασιολογικές αποχρώσεις ακόμα και σε ιδιαίτερα σύνθετες περιστάσεις. | Μπορεί να κατανοήσει ένα ευρύ φάσμα απαιτητικών, μακροσκελών κειμένων και να αναγνωρίσει σημασίες που υπονοούνται. Μπορεί να εκφραστεί άνετα και αυθόρμητα χρίς να φαίνεται συχνά πως αναζητά εκφράσεις. Μπορεί να χρησιμοποιεί τη γλώσσα ευέλικτα και αποτελεσματικά για κοινωνικούς, ακαδημαϊκούς και επαγγαλματικούς σκοπούς. Μπορεί να παραγάγει σαφή, καλά διαρθρωμένα, λεπτομερή κείμενα για σύνθετα θέματα, επιδεικνύοντας ελεγχόμενη χρήση οργανωτικών σχημάτων, συνδετικών στοιχείων και μηχανισμών συνοχής. |
Ανεξάρτητος Χρήστης |
|
---|---|
Β2 |
Β1 |
Μπορεί να κατανοήσει τις κύριες ιδέες ενός σύνθετου κειμένου, τόσο για συγκεκριμένα, όσο και για αφηρημένα θέματα, συμπεριλαμβανομένων συζητήσεων πάνω σε τεχνικά ζητήματα της ειδοκότητας του. Μπορεί να συνδιαλλαγεί με κάποια άνεση και αυθορμητισμό που καθιστούν δυνατή τη συνήθη επικοινωνία με φυσικούς ομιλητές της γλώσσας χωρίς επιβάρυνση για κανένα από τα δύο μέρη. Μπορεί να παραγάγει σαφές, λεπτομερές κείμενο για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων και να εξηγήσει μια άποψη ππάνω σε ένα κεντρικό ζήτημα, δίνοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των διαφόρων επιλογών. | Μπορεί να κατανοήσει τα κύρια σημεία που του παρουσιάζονται με σαφήνεια και χωρίς αποκλίσεις από τον κοινό γλωσσικό τύπο και που αφορούν θέματα που συναντώνται τακτικά στη δουλειά, στο σχολείο, στον ελεύθερο χρόνο, κτλ. Μπορεί να χειριστεί καταστάσεις που είναι πιθανό να προκύψουν στη διάρκεια ενός ταξιδιού σε μια περιοχήόπου ομιλήται η γλώσσα. Μπορεί να παράγει απλό κείμενο σχετικό με θέματα που γνωρίζει ή που τον αφορούν προσωπικά. Μπορεί να περιγράψει εμπειρίες και γεγονότα, όνειρα, ελπίδες και φιλοδοξίες και να δώσει συνοπτικά λόγους και εξηγήσεις για τις γνώμες και τα σχέδιά του. |
Βασικός Χρήστης |
|
---|---|
Α2 |
Α1 |
Μπορεί να κατανοήσει προτάσεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά και που σχετίζονται με περιοχές που είναι άμεσα συναφείς (π.χ. πολύ βασικές ατομικές και οικογενειακές πληροφορίες, αγορές, τοπική γεωγραφία, εργασία). Μπορεί να επικοινωνήσει σε απλά και συνηθισμένα καθήκοντα που απαιτούν απλή και απευθείας ανταλλαγή πληροφοριών για θέματα που του είναι οικεία και για θέματα ρουτίνας. Μπορεί να περιγράψει με απλά λόγια πτυχές του ιστορικού του, του άμεσου περιβάλλοντός του καθώς και θέματα άμεσης ανάγκης. | Μπορεί να κατανοήσει και να χρησιμοποιήσει καθημερινές εκφράσεις που του είναι οικείες και πολύ βασικές φράσεις που έχουν στόχο την ικανοποίηση συγκεκριμένων αναγκών. Μπορεί να συστηθεί και να συστήσει άλλους και μπορεί να ρωτήσει και να απαντήσει ερωτήσεις που αφορούν προσωπικά στοιχεία, όπως το που μένει, τα άτομα που γνωρίζει και τα πράγματα που κατέχει. Μπορεί να συνδιαλλαγεί με απλό τρόπο υπό την προϋπόθεση ότι ο συνομιλητής του μιλάει αργά και καθαρά και είναι διατεθειμένος να βοηθήσει. |